вчителя інформатики та математики
Неділя, 22.10.2017, 22:03

Персональний сайт Якима Івана



Меню сайту
Категорії розділу
Методичні статті [1]
Конспекти уроків з математики [0]
Конспекти уроків з інформатики [3]
Тести з інформатики в 9-11 класах [9]
Тестові завдання з інформатики в 9-11 класах по матеріалах базового курсу для самопідготовки учнів до уроків
Тестова частина ДПА 2012 завдання 1-15 [2]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 243
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Ключові теги
Штучна водойма
Водойма з бетону
Принципи облаштування водойми
Облицювання водойми природнім каменем
Ландшафтні роботи
Виготовлення газону
Виготовлення альпійських гірок
Альпінарій
Дизайн присадибної ділянки
Ціни на послуги ландшафтного дизайну
Ландшафтный дизайн
Искуственный водоем
Водоем из бетона
Отделка природным камнем
Дорожки, альпийские горки
Усторйство газона
Ландшафтний дизайн
Пошук

Погода в Україні

Головна » Статті » Методичні статті

Майстер-клас з інформатики
Майстер-клас на заключному республіканському етапі "Вчитель року 2013", який проходив в м. Красноград Харківської області.

Майстер – клас «Я роблю це так»

 

 Педагоги не можуть успішно когось учити, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі.

Алі Апшероні.

 

   Гра, це життєва лабораторія дитинства, вона дає той аромат, ту атмосферу молодому життю, без якої ця пора її була б загубленою для людства. У грі, цій соціальній обробці життєвого матеріалу, є найбільш здорове ядро розумної школи дитинства.

С.Т. Шацький

 

 

Сучасна дидактика, звертаючись до ігрових форм навчання , справедливо вбачає в них можливості ефективної взаємодії педагога та учнів, продуктивної форми їх спілкування з наявними елементами змагання, безпосередності, природного інтересу. Крім того, гра сприяє підвищенню інтересу до вивчення інформатики, свідомому засвоєнню ключових понять, стимулює  активність учнів, виховує у них навички самостійної роботи, вміння раціонально і творчо виконувати завдання, самостійно застосовувати знання.

 

Актуалізація опорних знань учнів

за допомогою технології  «Багато мишей»

Все, що необхідно для використання даної технології – ноутбук з проектором, бездротові мишки (при великій кількості – USB-хаби) та програму Microsoft Office PowerPoint 2007 - 2010 .

Безкоштовний додаток Mouse Mischief  інтегрується в Microsoft PowerPoint 2010 і Microsoft Office PowerPoint 2007 та дозволяє створювати інтерактивні презентації, вставляти в уроки, що розробляються, слайди із запитаннями, опитуваннями і можливістю малювати. Використовуючи мишу, учні можуть виділяти, обводити, викреслювати або малювати відповіді на екрані і тим самим отримувати задоволення від навчання та  брати інтерактивну  участь в навчальному процесі.

Даний додаток дозволяє одночасну роботу до 25 користувачів  в двох режимах – індивідуальному та командному. Вчитель має повний контроль над презентацією, може управляти переглядом слайдів, зупиняти презентацію у певному місці, прискорювати її перегляд, вибирати потрібний слайд і пропускати інші.

Це чудовий засіб, який дозволяє учням приймати особисту участь в колективній праці, що є дуже важливим для підлітка, як під час навчання в школі, так і в майбутньому самостійному житті. При роботі з даним додатком учні проявляють максимальну старанність, уважність. Дивитись за їх роботою – це справжнє задоволення для вчителя.

Учні в індивідуальному режимі мають мишку з унікальним курсором, повинні бути дуже уважними, тому що дана система фіксує правильні та неправильні відповіді, але виділяє тільки того користувача, який першим вибрав правильну відповідь.

В командному режимі команда має мишки з одинаковими курсорами і оцінюється злагоджена робота групи в цілому.

Дана технологія дозволяє учням відчути себе однією командою і дозволяє залучити до навчання навіть тих учнів, які відмовляються від традиційних методів навчання. Учні одразу  бачать результати і в учителя є можливість вказати на допущені ними помилки, а також оцінити рівень засвоєння учнями матеріалу, що вивчається.

Для вчителя – це можливість по-новому подивитись на програму створення презентацій Power Point з урахуванням тих можливостей, які надає йому додаток Mouse Mischief , піднести якість освіти на значно вищий рівень.

Перед початком актуалізації формую з учнів 4 команди з назвами: «Інформатики», «Програмісти», «Системні адміністратори», «Веб-дизайнери».  Капітани   команд записують в спеціальні бланки прізвища своїх членів, і потім в ході гри, відмічають у бланках плюсиками успіхи членів своєї команди. Це економить час вчителя, та дозволяє об’єктивно оцінити  після завершення результати конкурсу.

Для залучення до активної роботи на уроці всіх учнів, використовую прийом «Естафета», після відповіді, учень передає «естафетну палочку» - мишку іншому учаснику з своєї команди. Це активізує процеси мислення учнів і вони краще сприймають наступні етапи уроку, перебувають в піднесеному настрої протягом цілого уроку, досягають кращих результатів у навчанні.

 

 


 

 

Категорія: Методичні статті | Додав: dizajner65 (09.03.2014) | Автор: Якима І.І. E
Переглядів: 459 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: